logo.png
Your flash movie will be placed here.
transparent.gif
Vyhledávání
Rozšířené vyhledávání


transparent.gif
Dnes je: 19.10.2020 22:37:55  hodin


Právě jste na:  Domů > Úřad Regionální rady > Oddělení > Oddělení Udržitelnost projektů a platby


Oddělení Udržitelnost projektů a platby zajišťuje zejména tyto činnosti:


V oblasti monitoringu a evaluace

  • spolupracuje na vypracování postupů a navrhuje úpravy v metodických postupech upravujících monitoring, evaluaci, udržitelnost a uzavírání programu v rámci ROP,
  • zajišťuje spolupráci s NOK včetně účasti v pracovních skupinách PS JMS, PS Monitoring, PS Evaluace a PS Ukončování,
  • zajišťuje implementaci a správu monitorovacích IS (Benefit7, Monit7+, MSC2007)
  • zajišťuje přístup zaměstnanců ROP do IS MONIT7+ a MSC2007,
  • zajišťuje sběr a zaznamenávání dat o ROP do IS MONIT7+ a MSC2007 v požadovaném rozsahu a termínech,
  • zajišťuje a kontroluje validitu dat v monitorovacích IS, kontroluje dodržování lhůt jejich zadávání do monitorovacích IS,
  • zajišťuje a kontroluje přenos dat do IS Monit7 a MSC2007 koordinuje a zajišťuje testování kvality a zajišťuje aktuálnost dat v IS MONIT7+ a MSC2007 pomocí testovacích sestav definovaných NOK,
  • zajišťuje komunikaci s MMR ohledně provozu MSC2007,
  • dohlíží na řádné poskytování provozní podpory aplikace BENEFIT7, IS MONIT7+ a MSC2007 ze strany MMR, TESCO SW a S&T včetně testování jejich funkčnosti,
  • zajišťuje uchování požadavků na úpravy monitorovacích IS v tištěné podobě a zodpovídá za jejich zadávání v rámci požadavkového systému MITIS,
  • koordinuje a zajišťuje podporu Monitorovacího výboru ROP v rámci povinností Sekretariátu MV,
  • koordinuje a zajišťuje analyzování dat o ROP,
  • zajišťuje vypracování pravidelných monitorovacích zpráv (zprávy o realizaci, výroční zprávy a závěrečné zprávy o provádění ROP, resp. zprávy o finančním a věcném pokroku ROP),
  • zajišťuje evaluační činnosti ROP,
  • zodpovídá za zveřejnění monitorovacích zpráv a jejich distribuci daným subjektům,
  • spolupracuje s NOK a EK na ex-post evaluaci ROP a souhrnných strategických evaluacích NSRR,
  • zajišťuje zveřejnění výstupů evaluací a jejich poskytnutí NOK, zajišťuje uchování výstupů evaluací v tištěné podobě a v podobě monitorovacích zpráv,
  • zajišťuje vypracování podkladů pro monitorovací a evaluační zprávy NOK.

V oblasti udržitelnosti projektů

  • zajišťuje příjem a kontrolu monitorovacích zpráv o udržitelnosti projektu,
  • zajišťuje vypořádání změn podmínek projektů v udržitelnosti,
  • zajišťuje vypracování plánu fyzických kontrol v udržitelnosti,
  • zajišťuje následnou kontrolu ve veřejné správě po ukončení projektu (po dobu udržitelnosti),
  • zpracovává podklady pro odvody za porušení závazných předpisů při udržitelnosti projektů,
  • zajišťuje přípravu projektů po skončení doby udržitelnosti a ostatních dokumentů oddělení k archivaci dle Spisového a skartačního řádu vč. jeho příloh a v souladu s interními postupy ROP.

V oblasti realizace projektů

  • zajišťuje příjem a kontrolu monitorovacích zpráv a hlášení o realizaci projektu,
  • zajišťuje data o projektech pro monitorovací IS,
  • zajišťuje vypořádání změn podmínek realizace projektů,
  • zajišťuje průběžnou kontrolu ve veřejné správě v průběhu realizace projektu,
  • zajišťuje realizaci administrativních úkonů spojených s odstoupením jedné ze stran od smlouvy, ve spolupráci s Finančním a právním oddělením,
  • zajišťuje komunikaci s příjemci v době realizace projektů,
  • zajišťuje příjem, vypořádání nedostatků a schválení zjednodušené žádosti o platbu,
  • vypracovává souhrnnou žádost o platbu (předání PCO),
  • zajišťuje zpracování podkladů pro certifikaci výdajů,
  • zpracovává podklady pro korekce, případné odvody za porušení závazných předpisů při realizaci projektů.

V oblasti metodiky

  • zajišťuje aktualizace programového a prováděcího dokumentu ROP,
  • zajišťuje aktualizaci metodik a postupů pro subjekty implementační struktury ROP,
  • zajišťuje aktualizaci metodik a postupů pro žadatele a příjemce ROP,
  • zajišťuje podporu při výkladu metodiky a postupů pro subjekty implementační struktury ROP,
  • zajišťuje podporu při výkladu metodik a postupů pro žadatele a příjemce,
  • zajišťuje provázanost metodik a postupů pro ROP s metodikami NOK a metodikami Ministerstva financí,
  • zajišťuje zveřejnění metodik a postupů pro ROP a jejich distribuci příslušným subjektům,
  • zajišťuje aktualizaci popisu řídících a kontrolních systémů,
  • spolupracuje na zpracování podkladů pro certifikaci výdajů,

·        spolupracuje při přípravě manuálů pro uzavírání, ukládání a archivaci dokumentů

  • metodicky zajišťuje plnění funkce manažera rizik ROP.

V oblasti rozpočtu 

  • připravuje návrh rozpočtu Regionální rady, zabezpečuje hospodaření podle rozpočtu a kontroluje jeho čerpání,
  • sestavuje rozpočtový výhled jako nástroj pro střednědobé finanční plánování,
  • sestavuje návrh ročního rozpočtu Regionální rady,
  • organizuje a koordinuje práce spojené s přípravou návrhu rozpočtu Regionální rady,
  • sestavuje ve spolupráci s věcně příslušnými útvary úřadu podrobný rozpočet Regionální rady,
  • vede evidenci schválených změn rozpočtu a rozpočtových opatření, realizuje schválená rozpočtová opatření, průběžně aktualizuje schválený rozpočet Regionální rady,
  • zpracovává finanční analýzy,
  • zabezpečuje výkon předběžné řídící kontroly správcem rozpočtu v rozsahu podle zákona o finanční kontrole.

V oblasti financování ROP

  • spolupracuje na vytváření a navrhuje úpravy metodických postupů týkajících se finančního řízení,
  • provádí převody prostředků z rozpočtu Regionální rady na účet příjemce,
  • spolupracuje s příslušnými útvary úřadu při certifikaci výdajů,
  • vypracovává podklady pro potřeby monitoringu,
  • zajišťuje disponibilní finanční prostředky v rozpočtu Regionální rady,
  • spolupracuje s PCO.

V oblasti účetnictví  

  • vede účetnictví a zaznamenává údaje o všech akcích týkajících se správy prostředků ze SF, CF a státního rozpočtu do informačního systému,
  • vede účetnictví o vlastním hospodaření Regionální rady,
  • zpracovává stanovené finanční a účetní výkazy Regionální rady,
  • vede evidenci účetních dokladů, z nichž vyplývá finanční plnění,
  • podle podkladů příslušných útvarů úřadu vystavuje a vede evidenci vydaných faktur,
  • zpracovává podklady pro analytickou a rozborovou činnost,
  • zabezpečuje výkon předběžné řídící kontroly hlavním účetním v rozsahu dle zákona o finanční kontrole,
  • zabezpečuje styk s bankou,
  • provádí finanční vypořádání a sestavuje návrh závěrečného účtu Regionální rady,
  • zabezpečuje evidenci pohledávek a zajišťuje podklady k jejich vymáhání.
  • spolupracuje s Provozním oddělením na inventarizaci majetku,
  • zpracovává dokladovou inventarizaci.

 

V oblasti technické asistence

 

  • zpracování projektového záměru na základě výzvy OP TP,
  • zpracování projektové žádosti o podporu z programu OP TP,
  • zajištění komunikace s ŘO OP TP,
  • příprava a realizace projektu OP TP v portálu pro zadávání žádostí o podporu a správu projektů IS KP 14+,
  • zpracování žádostí o platbu a zpráv o realizaci k projektu OP TP,
  • aktualizace finančního plánu a rozpočtu projektu,
  • spolupráce na vypracování prostupů a úpravy v metodických postupech týkajících se činnosti oddělení, tj. upravujících TP,
  • účast na pracovních skupinách  k TP,
  • zajištění koordinace TP,
  • spolupráce na hodnocení a výběru dodavatelů pro projekty TP,
  • určení zdroje financování a způsobilosti výdajů,

·        zajišťuje ukládání a archivaci dokumentů v oblasti TP.

 

     V oblasti právní

 

  • zajišťuje komplexní právní podporu pro jednotlivé oddělení,
  • zajišťuje s věcně příslušným oddělením zabezpečení úkonů spojených se zadáváním zakázek úřadu,
  • zabezpečuje přípravu a uzavírání smluv,
  • zabezpečuje agendu registru smluv dle zákona, zajišťuje kontrolu správnosti postupu příjemců dotace při zadávání zakázek a veřejných zakázek spolufinancovaných z ROP,
  • zajišťuje posouzení slučitelnosti dokumentů ROP s právními předpisy EU a ČR,
  • spolupracuje s Provozním oddělením při zabezpečení výkonu personálních činností na úseku pracovněprávních vztahů pro zaměstnance, tj. zejména činnosti související se vznikem, změnou a skončením pracovního poměru a záležitosti s tím spojené,
  • spolupracuje s Provozním oddělením při zabezpečení agendy dohod o pracích konaných mimo pracovní poměr,
  • podílí se na zabezpečení právního vymáhání pohledávek v souladu s vnitřním předpisem,
  • navrhuje řediteli, příp. vedoucím oddělení, řešení právních problémů prostřednictvím spolupráce s externími specialisty,
  • zajišťuje aktualizaci Závazných postupů pro uplatňování finančních korekcí,
  • zajišťuje řešení nesrovnalostí a vede daňová řízení s příjemci podpory,
  • zabezpečuje agendu výběrových řízení,
  • vede a aktualizuje profil zadavatele,
  • zajišťuje agendu žádostí o informace dle zákona,
  • zajišťuje vyřizování stížností.

 

Vykonává další činnosti stanovené Operačním manuálem ROP a vnitřními předpisy.

 

( Platnost: od 1.1.2020)



transparent.gif
Přihlášení pro reg. uživatele
Anketa


Nové dokumenty



Rozpočtové opatření č. 9    
Rozpočtové opatření č. 8    
majetek k prodeji "vše v jednom" 09/2020    
Elektrospotřebiče 09/2020    
Nábytek 09/2020    
Nejstahovanější dokumenty



(soubor není k dispozici)    
LIST OF BENEFICIARIES as of 30 April 2016 / Seznam příjemců ke 30.4. 2016    
Finanční a socioekonomické hodnocení projektů    
Pokyny pro žadatele a příjemce pro výzvu č. 91    
Orientační cenové ukazatele 2009 podle RTS a URS    

eu.jpg
fondy.jpg

transparent.gif
transparent.gif
© 2008 Regionální rada regionu soudržnosti Střední Čechy Mapa stránek RSS Tisknout stránku Doporučit stránku
„Provoz těchto webových stránek je hrazen z Operačního programu Technická pomoc 2014-2020“



Design by: Astro Capital, s.r.o. Powered by logo_php.png